Wsparcie IT Standard

Ten pakiet skierowany jest do firm chcących mieć dostęp do najwyższej jakości obsługi informatycznej przy maksymalnej redukcji kosztów z nią związanych. Nasi inżynierowie w każdej chwili przyjmą zgłoszenie na komunikatorze, telefonicznie bądź mailowo i odpowiednio zbadają i rozwiążą problem zdalnie. Jeśli cenisz sobie możliwość skorzystania z obsługi informatycznej bez limitu a Twoja infrastruktura sieciowa nie wymaga codziennego nadzoru informatyka – ten pakiet jest odpowiedni dla Twojej firmy.



Zalety Pakietu Standard

Czy chcesz by Twoi pracownicy mogli w każdej chwili zadzwonić lub ze skrótu na swoim pulpicie skontaktować się z doświadczoną obsługą informatyczną? Nasz inżynier będzie mógł zdalnie połączyć się ze stacją roboczą lub serwerem i naprawić najtrudniesze problemy najszybciej jak to możliwe zupełnie tak jakby był na miejscu w siedzibie Twojej firmy. W przypadku większej liczby incydentów kilku inżynierów będzie mogło obsługiwać kilka zgłoszeń jednocześnie. To tak jakby mieć wydział ekspertów wyspecjalizowanych we wszystkich zagadnieniach IT pod ręką.



Pakiet Standard w skrócie

  • Nielimitowane wsparcie telefoniczne, mailowe oraz przez komunikator
  • Nielimitowane wsparcie zdalne (serwery, stacje robocze, sieć)
  • Określone dzienne godziny wsparcia dostosowane do czasu pracy Twojej firmy
  • Pakiet 24/7 Monitoring wliczony w cenę
  • Prewencyjne instalowanie aktualizacji i poprawa wydajności systemów IT
  • Gwarantowane czasy odpowiedzi na zgłoszenie (SLA)
  • Wysoki współczynnik problemów rozwiązanych w pierwszej godzinie od zgłoszenia
  • Wydział ekseprtów IT pod ręką
  • Możliwość wykupienia tańszych godzin wsparcia w siedzibie Klienta