Pay as You Go

Oferta Pay as You Go jest przeznaczona dla firm, które mają określone potrzeby informatyczne a nie chcą wiązać się umową. Po prostu płać za wsparcie wtedy kiedy go potrzebujesz.

Zalety usługi Pay as You Go:

  • Brak konieczności wiązania się umową
  • Stała stawka godzinowa
  • Gwarantowane rozwiązanie problemu
  • Dostęp do systemu zgłoszeń ITTX
  • Regularna komunikacja wraz z powiadamianiem o postępie w rozwiązaniu zgłoszenia
  • W przypadku pracy projektowej ustalona stawka za całość wykonania projektu


Kiedy możemy Tobie pomóc?

Problemy nagłe i sytuacje krytycznie ważne dla biznesu. Kiedy potrzebne jest Twojej firmie tymczasowe wsparcie specjalistów IT np. podczas nieobecności informatyka czy relokacji infrastruktury.

Wydarzyło się coś nagłego co utrudnia Twojej firmie pracę? Sieci i stacjom roboczym przydałoby się odświeżenie i przegląd pod kątem wydajności. Masz wątpliwości co do bezpieczeństwa sieci lub potrzebujesz profesjonalnej konsultacji w zakresie IT. Nie jesteś pewna czy outsourcing IT sprawdzi się w Twojej firmie a nie chciałabyś od razu wiązać się umową. Może planujesz rozwój infrastruktury, wymianę sprzętu lub migrację z jednej usługi poczty elektronicznej do innej? – jesteśmy tu po to by Ci pomóc.





Pay as You Go w skrócie:

  • Wsparcie IT – począwszy od pierwszej linii, zdalnie oraz z dojazdem do siedziby klienta. Zgłoszenia przyjmowane są mailowo oraz telefonicznie, krótki czas odpowiedzi (ok. 30 minut)
  • Serwery – zarządzanie serwerami, fizycznymi hostowanymi oraz wirtualnymi
  • Stacje robocze – problemy z wydajnością, stabilnością, oprogramowaniem oraz sprzętem
  • Monitoring – zdalny monitoring i zarządzanie zasobami, w tym ciągłość połączenia internetowego, tunelowanie VPN, systemy Anty-wirusowe, wydajność sprzętu sieciowego
  • Sieci i infrastruktura, z VoIP włącznie – zarządzanie, rozbudowa, routery i przełączniki, systemy telefonii 3CX